کد خبر: 1019248
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: ۳۳ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون این استان در طرح تامین محتوای یکپارچه مراکز کانون "تمیم" به کتاب‌های روز تجهیز شدند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، زعفر احدزاده در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: با اجرای این طرح ۱۳۲ عنوان کتاب انتشارات کانون و سایر ناشران معتبر حوزه کودک و نوجوان به مراکز کانون سراسر استان ارسال شد.

وی افزود: ۷۰ عنوان از این کتاب‌ها شامل۵۰ عنوان کتاب نابینایان و ۲۰ عنوان کتاب آوا به منظور استفاده کودکان و نوجوانان دارای نیاز ویژه برای تجهیز کتابخانه مرکز فراگیر کانون استان قرار گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: تولید محتوای آموزشی از این کتاب‌ها نیز توسط مربیان مراکز کانون استان آغاز و آثار ارزشمندی تولید و در فضای مجازی عرضه شده است.

احدزاده با اشاره به اینکه تمامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر پایه کتاب طراحی و اجرا می‌شود، افزود: یکی از مطالبات جدی خانواده‌ها از کانون افزایش عناوین کتاب‌ها به ویژه کتاب‌های تازه انتشار بود که این امر با توزیع این آثار محقق شده است.

وی تشریح کرد: در مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ۱۳ هزار جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان به صورت امانت در اختیار اعضای این مراکز قرار می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر