کد خبر: 1019094
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به بنا حق می‌دهیم نگران وضعیت اردو‌های تیم ملی باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : محمد ابراهیم امامی در گفتگو با ایسنا، درباره سرانجام استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی و اینکه آیا فدراسیون کشتی با این استعفا موافقت کرده یا خیر، اظهار کرد: محمد بنا جزو سرمایه‌های ورزش ایران محسوب می‌شود. او از طریق پیامک برایدبیر و همینطور در گروه مربیان تیم ملی اعلام کرد خسته شده و دیگر نمی‌تواند به کار ادامه بدهد، بنابراین هیچ استعفای کتبی از سوی ایشان به فدراسیون کشتی اعلام نشده است. وقتی استعفای کتبی در کار نبوده نمی‌دانم چرا درباره موضع فدراسیون کشتی سوال می‌شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: فکر می‌کنم بنا با توجه به حس مسئولیت پذیری که دارد و ۷ ماه تیم ملی به خاطر کرونا بلاتکلیف بوده، چنین اقدامی کرده است. در سال المپیک هستیم و بالطبع انتظار از تیم ملی کشتی فرنگی و سرمربی آن بالاست. به بنا حق می‌دهیم که نگران آینده تیم ملی باشد. به نوعی می‌توان به او حق داد که نگران تشکیل اردو‌های تیم ملی باشد، اما این وضعیت دست وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک و حتی اتحادیه جهانی کشتی نیست و شرایطی است که در تمام دنیا به خاطر شیوع کرونا ایجاد شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است جلسه‌ای درباره این موضوع میان مسئولان فدراسیون کشتی و محمد بنا برگزار شود یا خیر، خاطرنشان کرد: هیچ چیز رسمی درباره برگزاری این جلسه اعلام نشده، اما مطمئنا مسئولان فدراسیون این آمادگی را دارند که در فرصت مناسب پای صحبت‌های بنا بنشینند.

امامی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون کشتی رعایت پروتکل‌های دشوار ستاد ملی مقابله با کرونا در جریان برگزاری لیگ کشتی را متعهد می‌شود یا خیر، گفت: ما موظف به اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها هستیم. ضمن اینکه ما مسئولیت وجدانی نیز داریم و قطعا حفاظت از سلامت کشتی گیران اولویت نخست فدراسیون کشتی است. قصد داریم در نیمه نخست مهر لیگ را آغاز کنیم، اما فردا (یکشنبه) قرار است جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون کشتی، سازمان لیگ و سرمربیان و مدیران تیم شرکت کننده در لیگ برگزار شود. در این جلسه درخصوص زمان شروع لیگ، مکان و چگونگی اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی تصمیم گیری خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره حواشی زیاد لیگ کشتی، گفت: نمی‌دانم منظور شما از حواشی چیست. درباره موضوعی که مطرح شد سازمان لیگ پنج شنبه تعطیل بوده و دو کشتی گیر در این روز اقدام به ثبت قرارداد کرده اند، باید بگویم سازمان لیگ در روز‌های پنج شنبه تعطیل نیست، مگر اینکه مسئولان آن به ماموریت رفته باشند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار