کد خبر: 1019029
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۲۸ میلیون و ۶۵۶ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور هند در شب گذشته با افزایش ۹۷ هزار مبتلا به مجموع ۴میلیون و ۶۵۹ هزار مبتلا رسید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۸ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۷۹۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۹۱۹ هزار و ۷۱۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۰ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۴۰۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۸ هزار و ۸۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۲۴۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۹۷ هزار و ۴۲۱ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۹۷ هزار و ۵۷۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۹۸۴ هزار مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۷۷ هزار و ۵۰۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۴۴ هزار و ۲۱۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۹۷۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۰ هزار و ۴۷۴ برزیلی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، پرو، کلمبیا، مکزیک و آفریقای جنوبی نیز به‌ترتیب با یک میلیون و ۵۱ هزار و ۸۷۴، ۷۱۶ هزار و ۶۷۰، ۷۰۲ هزار و ۷۸، ۶۵۸ هزار و ۲۹۹ و ۶۴۶ هزار و ۳۹۸ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۵۷۶ هزار و ۶۹۷ و آرژانتین با ۵۳۵ هزار و ۷۰۵ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۳ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۹۶۲، ۳ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۱۹۶ و ۳ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۶۵۵ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا شنبه ۲۲ شهریور ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار