کد خبر: 1019023
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان:
محمد مجیری گفت: با تصویب شورای شهر و تشکیل کمیته فنی در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان از این به بعد ون کافه های شهر مانند یک واحد صنفی با دریافت مجوز در 5 نقطه شهر فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه دستورالعمل فعالیت ون کافه ها سال گذشته در شورای شهر اصفهان به تصویب رسید، اظهار کرد: مسئولیت اجرایی این کار با معاونت خدمات شهری شهرداری است که این معاونت هم با تفویض اختیار به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، بر این کار نظارت می کند.

وی ادامه داد: براساس این دستورالعمل، کمیته فنی با حضور دستگاه های مختلف شهرداری تشکیل شده و افراد متقاضی فعالیت در حوزه ون کافه باید مجوز لازم را از طریق ارسال درخواست به این کمیته دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این زمینه نیاز به هماهنگی با اتحادیه های مربوطه، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی بود که تعامل برقرار شده است و نیاز است برای تکمیل این فرآیند تفاهم نامه ای میان شهرداری و نیروی انتظامی برقرار شود. 

وی بیان کرد: با توجه به پیگیری های شهردار اصفهان و تعاملاتی که با فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان وجود داشته، به امضای این تفاهم نامه نزدیک شده ایم تا در صورت نهایی شدن روند ارائه مجوز به متقاضیان انجام شود.

مجیری با اشاره به اینکه 5 نقطه شهر اصفهان از جمله صفه، ناژوان، چهارباغ عباسی، چهارباغ بالا و پایین برای استقرار ون کافه ها مشخص شده است، اظهار کرد: این ون ها در دو بخش اغذیه و نوشیدنی مجوز فعالیت دریافت می کنند.

وی از ارائه درخواست از سوی بیش از 30 نفر برای دریافت مجوز خبر داد و گفت: با ارائه مجوز به متقاضیان، همه دستگاه های ناظر مانند شهرداری، بهداشت و پلیس اماکن ملزم به ارائه خدمات ترافیکی، بهداشتی و تامین امنیت این ون کافه ها همانند یک واحد صنفی هستند.   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر