کد خبر: 1018906
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در محور کندوان مسیر جنوب به شمال بین بیلقان تا وینه و مسیر شمال به جنوب محدوده مرزن آباد، در هراز مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک و در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند، ترافیک سنگین است.
سرويس جامعه جوان آنلاين: ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

وی تأکید کرد: طبق تاکیدات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا مردم برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری از انجام سفر غیرضروری پرهیز کنند.

* ترافیک سنگین در جاده‌های فیروزکوه، کندوان و هراز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: امروز ۲۱ شهریور دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا وینه و مسیر شمال به جنوب محدوده مرزن آباد همچنین ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک نشان می‌دهد.

محرابی نیا با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند از تردد روان در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر‌های رفت و برگشت خبر داد.

* ترافیک سنگین در آزادراه‌های تهران - کرج و قزوین - کرج

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا استاندارد، نیمه سنگین است، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج محدوده گرمدره و. ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا گلشهر و محدوده پل فردیس خبر داد.

* کندوان از ساعت ۱۸ امروز یک طرفه می‌شود

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز تردد خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۱ شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام پلیس راه منطقه، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز، از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی نیا تصریح کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۲۱ شهریور تا ساعت ۰۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام پلیس راه منطقه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ روز جمعه تا ساعت ۰۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۲ شهریور در محور‌های هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

* ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت ۲۴ امروز

محرابی نیا اظهار داشت: در محور کندوان تردد تریلر و کامیون کماکان ممنوع است، همچنین تردد تریلر‌ها در هراز کماکان ممنوع است.

وی اضافه کرد: در هراز تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز ممنوع است.

‌* آزادراه تهران-کرج پرترددترین جاده کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: بیشترین تردد در شبانه‌روز گذشته در آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج-‌تهران و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

*بیشترین تردد جاده‌ای بین ساعات ۱۸ تا ۱۹

محرابی‌نیا اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد ۲۲۲۴ دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل ۳.۴ درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۳.۲ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شد.

* انسداد محور خرم‌آباد - پلدختر و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود

وی یادآور شد: در حال حاضر محور شهداد - نهبندان، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور خرم‌آباد - پلدختر، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
با سلام و احترام
در مسیر چالوس به تهران در ورودی و خروجی مرزن آباد، بخش محدودی از اتوبان در حال ساخت، زود هنگام باز شده است. در این قسمت در روزهای جمعه گاهی اوقات 9 تا 10 لاین تشکیل می‌شود. این 10 لاین در نهایت باید در یک لاین حرکت را ادامه بدهند. این موضوع ترافیک شدیدی در مرزن آباد ایجاد می‌کند. عبور از این مسیر کوتاه گاهی اوقات 2 تا 4 ساعت طول می‌کشد. پس از یکی شدن لاین‌ها حرکت روان می‌شود و سرعت به شدت افزایش می‌یابد.
پیشهاد می‌شود در این بخش از مسیر چالوس به تهران با استفاده از موانع فیزیکی تعداد لاین‌ها به دو مورد محدود شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار