کد خبر: 1018828
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
ایمان خواجه گفت: یکی از واقفان استان اصفهان تاکنون ۲۲۰ رقبه را برای امور خیریه با ۱۰ نیت به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ایمان خواجه با بیان اینکه مردم خیر استان اصفهان از گذشته تاکنون و حتی در بحران‌های اقتصادی توجه به امور خیر را مورد توجه قرار می‌دهند، اظهار کرد: در این استان خیری وجود دارد که تاکنون 220 رقبه را برای امور خیریه به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه واقف "محمد صادق برزانی" 74 واحد مسکونی، 87 واحد تجاری، هفت واحد ورزشی، پنج واحد کشاورزی، 44 سوییت و مهمانسرا و یک مورد واحد آموزشی را به نام اوقاف به ثبت رسانده است، افزود: این رقبات در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و گلستان به ثبت رسیده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این واقف 10 نیت را برای محل هزینه موقوفاتش در نظر گرفته است، تصریح کرد: کمک به دانش آموان بی بضاعت، تامین جهیزیه برای افراد نیازمند، هزینه سفر افراد نیازمند برای زیارت حضرت امام رضا (ع)، هزینه برای بهداشت و درمان، کمک به عمران مساجد و حسینیه‌ها، کمک به سادات و ... از نیات این واقف بوده است.

وی افزود: این واقف همچنین زمینی به مساحت 13 هکتار ابتدای جاده قلعه شور را به ثبت رسانده است و قرار است که در این زمین مرکز نگهداری سالمندان راه‌اندازی شود.

خواجه با بیان اینکه این خیر در سال جاری نیز برای طرح "مهر تحصیلی" تهیه 270 بسته مورد نیاز برای تحصیل دانش آموزان را تقبل کرده است، اضافه کرد: ارزش ریالی کمک برای تامین این تعداد بسته تحصیلی نیز 200 میلیون ریال برآورد شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر