کد خبر: 1018781
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار خبر داد.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: سعید موتمنی با بیان اینکه قیمت خودرو‌ها همچنان غیرمنطقی است، گفت: آمار اعلام شده از سوی مسئولان در خصوص تعداد خودرو‌های موجود و شروع ثبت نام برای پیش فروش خودرو، سبب کاهش قیمت در بازار شده است.

وی با اشاره به اینکه تحویل به موقع خودرو‌های پیش فروش شده، سبب کاهش قیمت خودرو خواهد شد، گفت: قیمت‌های اعلام شده فقط برروی کاغذ ثبت شده و معامله‌ای در بازار انجام نمی‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه ناآرامی بازار به دلیل فعالیت سودجویانی است که این کالا را در اختیار دارند، ادامه داد: قیمت پراید به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان کاهش یافته؛ به نحوی که امروز پراید ۱۱۱ حدود ۹۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده، پراید ۱۳۱ با قیمت ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا ۱۰۸ میلیون تومان، ساینا ۱۱۵ میلیون تومان معامله شده و تیبا ۲ نیز از ۱۲۵ میلیون تومان به ۱۱۵ میلیون تومان کاهش یافته است که البته این قمیت‌ها همچنان کاذب است.

موتمنی با اشاره به واسطه گری‌هایی که سبب برهم خوردن آرامش در بازار خودرو می‌شود ادامه داد: خودرو‌های صفری در بازار موجود است که ۱۰ بار فروخته شده، اما فقط پلاک آن‌ها عوض شده است همچنین در زمان فروش دناپلاس اتوماتیک درحالی فروش آن بصورت محدود آغاز شده بود که آگهی‌های بسیار زیادی منتشر شد که همه آن‌ها حواله بود و همین وضعیت برهم خوردن بازار خودرو را به دنبال دارد.

وی گفت: افرادی که خودرو در اختیار دارند با فضاسازی به دنبال سودجویی هستند و فعالیت این افراد سبب افزایش قیمت می‌شود.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
قیمت پراید به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان کاهش یافته؛ به نحوی که امروز پراید ۱۱۱ حدود ۹۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده.......

چشم نخورید یکدفعه
به ننه هاتون بگید یه کم پشکل موجولاق براتون دود کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار