کد خبر: 1018769
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
طبق آخرین آمار تاکنون ۲۸میلیون و ۲۶ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور هند در شب گذشته با افزایش ۹۵ هزار مبتلا به مجموع ۴میلیون و ۴۶۵ هزار مبتلا رسید.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۸ میلیون و ۲۶ هزار و ۹۶۷ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۹۰۸ هزار و ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۰ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۹۳۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۳۵ هزار و ۲۴۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۴۷۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۹۵ هزار و ۲۳۹ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۹۵ هزار و ۷۳۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۸۶۳ هزار مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۷۵ هزار و ۹۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۳۴ هزار و ۲۰۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۳۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۲۸ هزار و ۶۵۳ برزیلی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، پرو، کلمبیا، مکزیک و آفریقای جنوبی نیز به‌ترتیب با یک میلیون و ۴۱ هزار و ۷، ۷۰۲ هزار و ۷۷۶، ۶۸۶ هزار و ۸۵۶، ۶۴۷ هزار و ۵۰۷ و ۶۴۲ هزار و ۴۳۱ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۵۴۳ هزار و ۳۷۹ و آرژانتین با ۵۱۲ هزار و ۲۹۳ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۳ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۹۵، ۳ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۸۴۳ و ۳ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۳۳۶ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار جهانی ویروس کرونا +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار