کد خبر: 1018756
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: به منظور تاثیرگذاری بیشتر و بهینه آموزش‌های خانواده محور باید در سطح کشور گسترش یابد.

محمد گل افشان  در جمع کارشناسان جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی به مشکلات حوزه عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و افزود: اگر ریشه یابی دقیق برای چنین ناهنجاری های اجتماعی انجام شود متوجه می شویم که بسیاری از این مشکلات به خانواده ها بر می گردد.

وی اظهار داشت: در چنین شرایطی باید آموزش های خانواده محور را در جامعه افزایش داد و در این میان جوانان باید برای آموزش های عشق و محبت فضاهای جدیدی را طراحی کنند.

گل افشان با اشاره به وجود جوانان فرهیخته، خوش فکر و نخبه در تبریز و آذربایجان شرقی، ادامه داد: مسئولین بسیار خوب، همدل و همراهی در این استان هستند که این مولفه ها انتظارات از استان بالا می برد.

وی اضافه کرد: جوانان در طول تاریخ در مقاطع مختلف نقش آفرینی کرده اند و اگر همت جوانان نبود ما در هشت سال دفاع مقدس پیروز نمی شدیم و امروز نیز نقش جوانان در پیشرفت کشور غیر قابل انکار است که نمونه اخیر آن در بحران کرونا توسط جوانان هلال احمر با کمک خیرین در امر تهیه و توزیع اقلام معیشتی و اقلام بهداشت به عینه مشاهده شد.

گل فشان با تاکید بر حمایت جمعیت هلال احمر از فعالیت های جوانان، افزود: در این راستا آثار جوانان از قبیل فیلم، کلیپ و هر اثر هنری را به نام جوانان انتشار می دهیم.

وی با بیان اینکه هلال احمر تفاهم نامه هایی را با سازمان های مختلف منعقد یا بازنگری کرده است، اظهار داشت: برخی اقدامات را در سازمان جوانان شروع کرده ایم که به رغم کمبود نیرو تحقق هر کدام از آنها جهش عظیمی در  سازمان جوانان به وجود خواهد آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر