کد خبر: 1018730
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰
مرد معتاد وقتی فهمید همسرش در دادگاه درخواست طلاق داده است، به روی او اسید پاشید و گریخت.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه بود که مردی با شنیدن زنگ خانه‌اش حوالی میدان بروجردی به در خانه رفت و با پیکر نیمه‌جان زن جوانی روبه‌رو شد که فریاد‌های «آی سوختم» اش به آسمان بلند شده بود. زخم‌های روی صورت و پوسیدگی لباس‌های زن جوان حکایت از آن داشت که از سوی فردی هدف مایع اسیدی قرار گرفته است. بدین ترتیب مرد صاحبخانه موضوع را به اورژانس و مأموران پلیس خبر داد و لحظاتی بعد هم زن زخمی با اورژانس به بیمارستان منتقل شد. با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس در محل حاضر شدند و تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کردند.

مردی که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بود، گفت: در خانه‌ام همراه همسرم نشسته بودم که از داخل کوچه صدای فریاد دلخراش زنی را شنیدم و به جلوی پنجره رفتم که دیدم مردی در حال فرار است و زن جوانی هم صورتش را گرفته، اما فکر نمی‌کردم که اتفاق خاصی رخ داده باشد که لحظاتی بعد زنگ خانه‌ام نواخته شد و به سرعت خودم را به در خانه رساندم و دیدم این زن، نیمه بی‌هوش روی زمین افتاده و گاهی هم فریاد «آی سوختم» اش بلند می‌شود. من فهمیدم که روی صورت او مایع اسیدی پاشیده شده است، به همین خاطر برای اینکه دردش التیام یابد، روی او آب ریختم و بلافاصله به اورژانس و اداره پلیس خبر دادم. وقتی اورژانس به محل رسید زن جوان از هوش رفته بود که او را به بیمارستان مطهری منتقل کردیم.

مأموران پلیس در ادامه برای تحقیق به بیمارستان رفتند و از زن ۳۳ ساله که فریبا نام دارد، تحقیق کردند.

شوهر معتادم به رویم اسید پاشید

وی که به سختی حرف می‌زد، گفت، عامل اسیدپاشی شوهر معتادش است و در ادامه با کلماتی بریده بریده در توضیح حادثه گفت: من لیسانس حقوق دارم و کارمند حقوقی شرکتی هستم. چند سال قبل با شوهرم که سهیل نام دارد، آشنا شدم و باهم ازدواج کردیم. هر دو کار خوب و پردرآمدی داشتیم و از زندگی‌مان راضی بودیم.

زندگی ما شیرین بود به طوری که دیگران حسرت زندگی ما را می‌خوردند تا اینکه شوهرم در رفت و آمد با دوستان نابابش معتاد به مواد مخدر شد. پس از آن، شادی از زندگی ما رفت و جایش را به دعوا و درگیری داد. من خیلی تلاش کردم شوهرم اعتیادش را ترک کند و دوباره خوب و خوش باهم زندگی کنیم، اما فایده‌ای نداشت و هر زمانی ترک می‌کرد پس از مدتی دوباره به مواد مخدر آلوده می‌شد تا اینکه تصمیم گرفتم از او جدا شوم. من به او گفته بودم اگر ترک نکند در دادگاه درخواست طلاق می‌دهم و فکر می‌کردم به خاطر این موضوع اعتیادش را ترک کند، اما او ترک نکرد و مرا هم تهدید کرد که اگر درخواست طلاق بدهم، بلایی سر من می‌آورد.

وی ادامه داد: به هر حال من تصمیم خودم را گرفتم و از مدتی قبل زندگی‌ام را از او جدا کردم و در دادگاه هم درخواست طلاق دادم. پس از این، تهدید‌های او شروع شد و از من می‌خواست درخواست طلاقم را از دادگاه پس بگیرم، اما من توجهی به تهدید‌های او نکردم تا اینکه امروز صبح برای رفتن به محل کارم از خانه خارج شدم. داخل کوچه‌ای خلوت در حال پیاده‌روی بودم که دیدم شوهرم از پشت ماشینی که پنهان شده بود خارج شد و راه مرا سد کرد. او بدون اینکه حرفی بزند ناگهان مایع داخل بطری‌ای را به روی من پاشید که ثانیه‌هایی بعد سوزش عجیبی قسمت راست بدنم از صورت تا نوک انگشتان پایم فرا گرفت، به طوری که فریاد «آی سوختم» من به آسمان بلند شد. او فرار کرد و من هم با داد و فریاد درخواست کمک کردم، اما کسی داخل کوچه نبود که به فریاد من برسد تا اینکه خودم را به در خانه‌ای رساندم و زنگ آنجا را زدم.

بدین ترتیب با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی و دستگیری عامل اسیدپاشی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار