کد خبر: 1018707
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انجام عملیات پاکسازی در نزدیکی سکوی نفتی عربستان خبر داد و گفت: یک لکه نفتی در ۶۰ مایلی بندر بوشهر پاکسازی شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال اعلام گزارشی مرکز همکاری‌های متقابل در اضطرار‌های دریایی مستقر در خلیج فارس مبنی بر رؤیت لکه نفتی در نزدیکی سکو‌های نفتی العربیه عربستان بلافاصله کنترل آلودگی در دستور کار قرار گرفت.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: ۱۰ نفر از پرسنل پس از استقرار تجهیزات مقابله با آلودگی بر روی شناور‌های هدایت ۳ و خلیج فارس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام یک فروند بارج جابیرو از بندر بوشهر برای دپوی مواد زائد نفتی خاطرنشان کرد: همچنین شناور ناجی ۱۸ نیز به منظور پایش از بندر محمد عامری به محل اعزام شد.

قاسمی وسعت آلودگی را حدود یک مایل مربع عنوان کرد و افزود: عملیات بوم‌اندازی با استفاده از یدک‌کش خلیج‌فارس حامل تجهیزات مقابله با آلودگی از جمله بوم فراساحلی به طول ۲۵۰ متر انجام شد.

وی از مهار لکه نفتی با پهن کردم ۴۰ سکشن از بوم خبر داد و گفت: با استفاده از اسکمیر مستقر بر روی شناور هدایت ۳ عملیات پاکسازی مواد نفتی انجام شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار