کد خبر: 1018701
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
نام مهاجم استقلال در بین مهاجمان خطرناک فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا ذکر شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بعد از یک وقفه طولانی به دلیل شیوع کرونا از سر گرفته می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی این رقابت‌ها مشخص شود.

در این راستا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی بهترین و شاخص‌ترین مهاجمان فصل جاری لیگ قهرمانان پرداخته است که نام شیخ دیاباته نیز در این فهرست دیده می‌شود.

مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال در چند بازی گذشته عملکرد خیلی خوبی برای تیم داشته است و نقش مهمی در تیم استقلال ایفا کرده است در حالی که او هنوز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد، اما با داشتن سه گل در دو بازی مقدماتی توانسته است در فهرست بهترین مهاجم‌ها باشد.

یکی از بهترین نمایش‌های دیاباته با پیراهن استقلال مقابل شاهین بوشهر رخ داد؛ بازی که در اواخر ماه گذشته با نتیجه ۴-۱ به سود استقلال به پایان رسید و او توانست درخشش خوبی داشته باشد. این بازیکن ۳۲ ساله با ۱۵ گل در ۲۱ مسابقه لیگ، به عنوان آقای گل این فصل فوتبال ایران انتخاب شد و حالا او تمرکزش روی موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است.

مهاجمان دیگری، چون بغداد بونجاح از السد، بافه تومبی گومیس از الهلال، عمر السومه از الاهلی عربستان، کوجا لابا از العین و ایگور سرگیئف از پاختاکور دیگر مهاجمان خطرناک این فصل لیگ قهرمانان معرفی شدند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار