کد خبر: 1018679
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
فراکسیون قرآن و عترت مجلس:
فراکسیون قرآن و عترت مجلس با صدور بیانیه‌ای، اهانت دشمنان به پیامبر(ص) و قرآن مجید را بخشی از پروژه اسلام زدایی دانست.
 
سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در مورد محکومیت مذاکرات امارات و اسرائیل و اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام خباثت آلود دشمن بد دل و کینه توز در اهانت به ساحت مقدم و شریف حضرت محمد (ص) و کلام الله مجید با تلاش دولت‌های مرتجع عربی در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل نشانه آشکار نیت آنها در اسلام زدایی از خاورمیانه اسلامی است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر دست خباثت آلود دشمن بد دل و کینه توز در اهانت به ساحت شریف و مقدس حضرت محمد مصطفی (س) و کلام الله مجید نمایان شد. همزمانی این حوادث تلخ با تلاش دولت‌های مرتجع عربی در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل نشانه آشکار نیات شوم و پلید جهان استکبار برای به سرانجام رساندن پروژه اسلام زدایی از خاورمیانه اسلامی است از این رو به تمامی برادران و خواهران ایمانی خود در سراسر جهان اعلام می‌کنیم که امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه‌های جبهه جهانی کفر هستیم.

هرچند این دست اقدامات کوچک‌ترین خللی در روند گرایش به حقانیت مکتب اسلام وارد نمی‌کند و بالعکس زمینه توجه هرچه بیشتر افکار عمومی جهان به این وجود نورانی و مکتب انسان ساز بیش از پیش جمع می‌شود لکن وظیفه انسانی اقتضا می‌کند تا با بهره گیری از هر وسیله‌ای نسبت به پیگیری حقوقی مصوبات و محکومیت قاطع این اقدامات ضد بشری تمام اهتمام امت اسلامی به کار گرفته شود.

ما نمایندگان مردم شریف و ملت مسلمان ایران اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام رذیلانه و وقیحانه از دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های حقوقی اقدامات لازم برای تعقیب این حادثه درمجامع بین المللی دنبال کرده و هشدارهای جدی را به کشورهای متبوع و درگیر با این رابطه اعلام کند که سکوت بیش از این جایز نیست، همچنین از دیگر دولت‌های اسلامی و رئیس اتحادیه بین المجالس اسلامی درخواست داریم تا با محکومیت اقدامات شنیع شیاطین مکار جبهه استکبار و دست‌های خبیث صهیونیسم جهانی که عامل هر فتنه انگیزی در جهان است، مانع از تکرار این دست اقدامات برای عاملات و همچنین دولت‌های مقصر در این حوادث شوند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار