کد خبر: 1018627
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از زمان آغاز طرح تشکیل روستاتعاون، ۳۸۴ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای فعالیت این شرکت‌ها در این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قاسم رحیمی با اشاره به ایجاد یک هزار و ۵۵۰ فرصت شغلی در بخش روستاتعاون گفت: با اجرای طرح روستاتعاون‏، ۳۲۴ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض نیز به این شرکت‌ها پرداخت شده است.

وی با اشاره به تشکیل ۱۲۰ شرکت تعاونی در قالب طرح روستاتعاون در استان اردبیل از زمان اجرای این طرح بیان کرد: با فعال سازی روستاتعاون، ۴۴ شرکت تعاونی راکد استان نیز فعال شده و به چرخه اقتصادی استان بازگشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل همچنین اضافه کرد: در یک سال گذشته ۳۲ شرکت تعاونی استان اردبیل در طرح روستاتعاون تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: با تشکیل ۷۲ شرکت تعاونی در بخش کشاورزی، ۶۰ درصد روستاتعاون تشکیل شده در استان اردبیل مربوط به بخش کشاورزی بوده است.

رحیمی در ادامه از تشکیل ۱۰۶ تعاونی در استان اردبیل طی سال گذشته خبر داد و تعداد افراد شاغل در بخش تعاون این استان را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر