کد خبر: 1018511
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کاشمرخبرداد:
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کاشمر، از آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان‌های کاشمر و کوهسرخ با بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

علیرضا عباسی با اشاره به اینکه کاشمر و کوهسرخ در بخش شهری و روستایی حدود 73 هزار مشترک آب را تحت پوشش دارند گفت: شناسایی ظرفیت‌ها و مشکلات تأمین آب به ویژه در بخش روستایی این شهرستان ها در دستور کار امور قرار گرفته است.

عباسی از آبرسانی به شهر کاشمر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ ترین پروژه‌های تأمین آب استان خراسان رضوی در سال 99 یاد کرد و افزود: این پروژه  شامل پنج هزار و 280 متر خط انتقال با قطرهای 250 تا 500 میلی‌متر، شش باب ساختمان سرچاه ، 565 متر حصار کشی  و 13 باب حوضچه خط انتقال با اعتبار 66 میلیارد و 27 میلیون ریال در حال اجراست.
وی دومین پروژه بزرگ  این حوزه را آغاز آبرسانی به روستای گندم‏بر معرفی کرد و افزود: مناقصه این پروژه که بالغ ‌بر 22 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار دارد برگزار و پیمانکار آن هم مشخص شده است.
مدیر آبفای کاشمر از آبرسانی مجتمع اوندر شهرستان کوهسرخ به‌عنوان سومین پروژه بزرگ این امور بااعتباری بالغ‌بر 61 میلیارد و 800 میلیون ریال یاد کرد و افزود: در این پروژه، اجرای دو کیلومتر خط انتقال آب، 14 کیلومتر شبکه توزیع، احداث جاده دسترسی، حصار کشی واحداث 37 باب حوضچه شیرآلات پیش‌بینی‌شده است.
عباسی به پروژه خط انتقال آب و خط انتقال برق بند خشرود نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه تا مهرماه 99 تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.
وی تصریح کرد: آبرسانی به روستای قوچ پلنگ با اعتبار هفت میلیارد و 830 میلیون ریال و  تامین آب مجتمع روستایی زنده جان با اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها است.
مدیر آبفای شهرستان کاشمر، یکی از مشکلات موجود در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در شهر کاشمر و ریوش را بالا بودن هزینه‌های آسفالت شکافی و مرمت آسفالت عنوان و بر همکاری شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان دررفع موانع  خدمات‌رسانی به شهروندان تاکید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار