کد خبر: 1018468
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مدیر آرامگاه خواجه ربیع مشهد اظهار کرد:
آرمستان خواجه ربیع مشهد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی پس از دو ماه تعطیلی به روی شهروندان گشوده شد.

مدیر آرامگاه خواجه ربیع مشهد اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه فرمانداری مشهد به آرامستان‌های این شهر، آرامگاه خواجه ربیع از 17 شهریور ماه به روی شهروندان مشهدی گشایش یافت.
صادق همتیان تصریح کرد: این آرامگاه هر روز از ساعت 6:45 بازگشایی و تا یک ربع مانده به غروب آفتاب برای زیارت اهل قبور باز خواهد ماند.
وی حضور در این آرامستان را منوط به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد و افزود: هیچ مراسمی در این آرامگاه برگزار نخواهد شد و شهروندان می‌بایست با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش در این آرامستان حضور یابند.
همتیان ابراز کرد: به طور میانگین هر ماه بالغ بر 100 نفر در این آرامستان به خاک سپرده می شوند و خاکسپاری اموات دارای بیماری کووید 19 در این آرامستان انجام نخواهد شد.
وی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در پی روند صعودی شیوع این ویروس در مشهد، زیارت اهل قبور در آرامستان خواجه ربیع مشهد از 25 تیر ماه ممنوع اعلام شده بود.
گفتنی است، به منظور اجرای پروتکل‌های بهداشتی بهشت ثامن حرم مطهر رضوی کماکان تعطیل است و زمان بازگشایی آن در آینده اعلام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار