کد خبر: 1018455
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
سرپرست شهرداری فردیس:
سرپرست شهرداری فردیس گفت: بهره برداری از پروژه های راه سازی فردیس در دستور کار مدیریت شهری است.

کیهان نریمانی در آیین افتتاح فاز دوم بلوار شهدای اقتدار و کتابخانه تخصصی کودکان پارک تندرستی فردیس که با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری فردیس راه سازی و تسهیل در تردد شهروندان است، اظهار کرد: امید داریم با انجام عملیات های اجرایی پروژه های راه سازی شاهد کاهش ترافیک موجود در معابر اصلی فردیس باشیم.

وی احداث لاین کندرو بلوار مپنا فردیس را یکی از پروژه های راه سازی فردیس اعلام کرد و افزود: طول این محور حدودا ۲ هزار و ۴۰۰ متر است.

نریمانی با بیان اینکه برای احداث این پروژه ۷۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، بیان کرد: سال گذشته لاین شمالی این بلوار به بهره برداری رسید.

به گفته وی، مدیریت شهری فردیس در نظر دارد نسبت به احداث جاده تندرستی و فضای سبز در حاشیه ضلع جنوبی این بلوار اقدام کند.

سرپرست شهرداری فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی جاده کیاتل فردیس نیز در حال انجام است، تصریح کرد: این بلوار حد فاصل مرز شهر اندیشه تا انتهای کانال شرقی فردیس است که طول آن هزار و ۲۵۰ متر می باشد؛ عملیات زیر سازی آسفالت در ۸۵۰ متر طول از آن انجام شده است و امید داریم هرچه سریعتر پروژه مذکور را به بهره برداری برسانیم.

به گفته نریمانی تملکات پروژه جاده کیاتل این شهر در دست اقدام است.

وی همچنین جاده کشتارگاه را یکی دیگر از پروژه های راه سازی شهر فردیس اعلام کرد و افزود: طول این مسیر ۳.۵ کیلومتر است؛ از بلوار کیاتل آغاز شده و تا جاده شهریار امتداد پیدا می کند.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه فاز اول پروژه جاده کشتارگاه در محدوده لاین کناری شهر فردیس به انجام می رسد، تصریح کرد: در صدد هستیم لاین کندرو این پروژه را نیز هرچه سریعتر به بهره برداری برسانیم.

وی اضافه کرد: حد فاصل بلوار مپنا تا جاده شهریار به عنوان فاز دوم این پروژه خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار