کد خبر: 1018442
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در زمینه کمک به پیشگیری و درمان بیماری کرونا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از کاظمی رابط خبر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ولی الله روان در خصوص مهم ترین اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص کمک به درمان و پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان اظهار کرد: در این زمینه یک هزار و 944 خادم مسجد، 251 خادم ثابت، و 254 خادم فصلی بقاع در زمینه ضد عفونی کننده اماکن مذهبی و متبرکه خدمت رسانی کرده‌اند.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده در اماکن مذهبی به میزان پنج هزار و 150 لیتر و توزیع ماسک در ورودی ادارات اجرایی و بقاع متبرکه به میزان دو هزار و 500 عدد از دیگر اقدامات در این زمینه بوده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

 با بیان اینکه توزیع ماسک و اسپری ضدعفونی کننده بین متسابقین چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی از دیگر اقدامات پیشگیری از ابتلا به کرونا در اصفهان بوده است، افزود: در این زمینه برای 300 نفر تجهیزات مورد نیاز تامین شده است.

وی در خصوص توزیع بسته‌های حمایتی معیشتی به نیازمندان در استان اصفهان در مرداد ماه امسال نیز گفت: در این زمینه نیز تحت عنوان "تبرکات علوی" شش هزار و 171 بسته‌ با ارزش ریالی 250 هزار تومانی در استان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام روان تدوین منشور بهداشتی معنوی اماکن مذهبی و متبرکه را از اقدامات فرهنگی در این زمینه اعلام کرد و گفت: این منشور برای 713 بقعه و دو هزار مسجد در سراسر استان اصفهان ارسال شده است.

وی راه‌اندازی کاروان شادی "شمیم ولایت" در محلات و فضای سبز مجتمع‌های مسکونی با اعزام 15 کاروان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در مرداد ماه اعلام کرد و گفت: این کاروان‌ها از 15 بقعه شاخص اعزام شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همچنین اجرای امینانه نیات واقفان در زمینه دارو درمان با رویکرد پیشگیری و درمان بیماران کرونایی 29 میلیون تومان بوده است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر