کد خبر: 1018322
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ؛
در راستای اجرای تصمیم ستاد ویژه تدابیر اقتصادی استان و با عنایت به صورتجلسه شورای راهبری کلینیک کسب و کار خراسان رضوی کلینیک کشاورزی با محوریت جهاد کشاورزی در سطح شهرستانهای استان تشکیل شد.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اعلام این مطلب گفت: فعالیت این کلینیک ها در مشهد و شهرستانها با محوریت بخش خصوصی، صنفی کشاورزی یا بسیج کشاورزی آغاز شده است.
وی ادامه داد: نقش شهرستانها، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نحوه مدیریت و کارکرد آنها در کلینیک کسب و کار کشاورزی خراسان رضوی مشخص شده است.
علی یگانه مقدم اولویتهای کلینیک کسب و کار کشاورزی را شناسایی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و فعال کردن این واحدها و اتخاذ شیوه‌ای برای ارتقای تولید کالاهای اساسی راهبردی در بخش کشاورزی ذکر کرد.
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به فرآیند اجرایی این کلینیک ها اشاره کرد و گفت: مشکل یا مشکلات واحدهای تولیدی توسط کلینیک(مراجعه اعضاء به واحدهای تولیدی یا مراجعه متقاضی به کلینیک)شناسایی و احصاء می گردد سپس مشکلات احصاء شده پس از مشورت و کسب نظر اعضاء کلینیک بویژه نظر مدیریت، اولویت بندی و به هسته ارجاع می گردد .
وی افزود: آن دسته از مشکلات که قابل حل در شهرستان نباشد، به معاونت ارسال تا در گروه کاری بررسی و تعیین تکلیف گردد.

یگانه مقدم ادامه داد : مسائل و مشکلات مهم واحدهای تولیدی غیرقابل حل در گروه کاری یا مشکلات که عمومیت بیشتری دارد به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع  می گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار