کد خبر: 1018283
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد اعلام کرد؛
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از انتشار فراخوان ارائه طرح‌های هنرمندانه در استقبال از بهار ۱۴۰۰ در راستای ارتقا سطح کیفی فضا‌های شهری و جذب مشارکت‌های خلاقانه خبرداد.

احمدرضا سلامی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره استقبال از بهار 1400 اظهار کرد: این فراخوان با هدف ایجاد شور و نشاط در شهر از طریق مشارکت هنرمندان و در راستای زینت بخشیدن به فضاهای شهری، طرح ریزی شده است.
وی افزود: طراحی احجام، سازه ها، مونومان های ترکیب شده با گل، طراحی گل آرایی میادین، آیلند ها و لچکی های مهم شهری، طراحی تزئینات شهری ترکیبی و طراحی گل جای های زمینی، دیواری و حجمی را از محورهای این فراخوان است.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد بیان کرد: متقاضیان می توانند از طریق ارسال تصویر از طرح یا ایده پیشنهادی در قالب یک فایل در ابعاد70 در 50 از زوایای مختلف ماکت یا نمای سه بعدی طرح، به نحوی که تمام ابعاد و زوایای اثر، رنگ و بافت آن قابل مشاهده باشد با کیفیت ۳۰۰DPI ، در فرمت jpg و به صورت RGB در این فراخوان شرکت کنند.
سلامی با اشاره به این که هر هنرمند می تواند با حداکثر پنج اثر در این رویداد شرکت کنند، گفت: هنرمندان اولویت استفاده از مصالح طبیعی و سازگار با محیط و منظر شهری در ساخت اثر و توجه به دوام، پایداری آثار در انتخاب مصالح و امکان جابه جایی اثر در مناطق مختلف شهری را درنظر داشته باشند.
وی ادامه داد: هنرمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا پنجم مهر ماه ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی WWW.PARKS.MASHHAD.IR مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار