کد خبر: 1018278
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
حوالی ساعت ۲ بامداد امروز زلزله‌ای با قدرت ۵.۱ در مقیاس ریشتر شهرستان رامیان را لرزاند که متأسفانه منجر به مصدومیت تعدادی از مردم و خسارت واحد‌های مسکونی و مسدود شدن برخی محور‌ها شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ساعت ۲ و ۴ دقیقه بامداد امروز زلزله‌ای به بزرگی ۵.۱ در مقیاس ریشتر و در عمق ۹ کیلومتری زمین رخ داد که تکان‌های آن در شهر‌های اطراف حتی تا گرگان هم احساس شد.

آخرین اخبار از مناطق زلزله‌زده حاکی از این است که خوشبختانه این زلزله تا کنون خسارت جانی در پی نداشته، اما تعدادی از مردم حین خروج از منزل در زمان وقوع زمین‌لرزه دچار مصدومیت شدند.

سیدرضا قادری، مدیرکل مدیریت بحران استان در گفتگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: تا کنون خسارت به برخی واحد‌های مسکونی اغلب در روستا‌ها گزارش شده با این حال گروه‌های ارزیاب در منطقه حضور دارند و در حال برآورد خسارت‌ها هستند.

وی گفت: عمده خسارت‌ها به منازل مسکونی در روستا‌های قورچای، الهادی، ویرو و پاقلعه گزارش شده است. در این روستا‌ها برخی منازل مسکونی تا حدود زیادی دچار خسارت شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: خوشبختانه گزارش‌های اولیه تیم‌های امدادی حاکی از این است که در این حادثه تلفات جانی نداشتیم، اما تعدادی از مردم به ویژه در روستا‌ها در حین خروج از منزل در زمان وقوع زلزله دچار مصدومیت شدند.

وی گفت: در حال حاضر ۹ تیم امدادی در منطقه حضور دارند و به مصدومان حادثه خدمات‌رسانی می‌کنند.

قادری بیان داشت: محور آزادشهر به شاهرود حوالی معدن زمستان یورت به علت ریزش کوه مسدود شده بود که با حضور عوامل راهداری این مسیر بازگشایی شده است.

این مقام مسئول گفت: خسارت‌ها در حال برآورد است و از هموطنان عزیز در منطقه حادثه تقاضا داریم خونسردی خود را حفظ کنند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار