محمد صادق براتی در حاشیه ارتباط تلفنی در مرکز پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد»، اظهار کرد: در پاسخگویی به درخواستهای مردمی تاکید بر آن است که مشکلات به درستی و با راهنماییهای درست و اصولی رسیدگی شود.
وی افزود: این اقدام به منظور رسیدگی به درخواستهای مردم و افزایش رضایتمندی و امیدآفرینی اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولتی در راستای گرهگشایی نهایی و آسان مشکلات مردم دنبال میشود.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در شرایطی که با موضوع بیماری کرونا در جامعه روبرو هستیم، حضور مدیران در مرکز سامد و پاسخگویی به مردم از طریق تلفن و دیگر شیوههای ارتباطی در پیشبرد و تسهیل امور آنان کمک شایانی خواهد کرد.
شایان ذکر است، ارتباط مستقیم تلفنی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری، مدیرکل حج و زیارت، مدیرکل تبلیغات اسلامی و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی از طریق تلفن ۱۱۱ با مردم صورت گرفت.