کد خبر: 1018277
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی؛
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: سامانه سامد فرصت مغتنمی برای ارتباط با مردم در شرایط کرونایی است و مسئولان با حضور خود در سامانه سامد علاوه بر پاسخگویی تلفن‌های مردمی، به مشکلات و درخواست‌های مطرح شده رسیدگی می‌کنند.
محمد صادق براتی در حاشیه ارتباط تلفنی در مرکز پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد»، اظهار کرد: در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی تاکید بر آن است که مشکلات به درستی و با راهنمایی‌های درست و اصولی رسیدگی شود.
وی افزود: این اقدام به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی و امیدآفرینی اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولتی در راستای گره‌گشایی نهایی و آسان مشکلات مردم دنبال می‌شود.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در شرایطی که با موضوع بیماری کرونا در جامعه روبرو هستیم، حضور مدیران در مرکز سامد و پاسخگویی به مردم از طریق تلفن و دیگر شیوه‌های ارتباطی در پیشبرد و تسهیل امور آنان کمک شایانی خواهد کرد.
شایان ذکر است، ارتباط مستقیم تلفنی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری، مدیرکل حج و زیارت، مدیرکل تبلیغات اسلامی و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی از طریق تلفن ۱۱۱ با مردم صورت گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار