کد خبر: 1018217
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
داماد قلابی که با معرفی کردن خودش به عنوان مهندس معمار و برج‌ساز دختر جوان را فریب داده و از او کلاهبرداری کرده‌بود، نصاب دوربین مداربسته از کار درآمد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سرهنگ کارآگاه مسعود برجی، سرپرست پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی پایتخت گفت: چندی قبل دختری به مأموران پلیس تهران خبر داد که در دام مردی فریبکار گرفتار شده‌است. او گفت: مردی به نام شاهین با وعده ازدواج او را فریب داده و ۷۰۰‌میلیون تومان از وی کلاهبرداری کرده است. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه‌۴ به پایگاه‌چهارم پلیس‌آگاهی فرستاده شد. دختر جوان در توضیح بیشتر شکایت خود به پلیس گفت: مدتی قبل در فضای مجازی با شاهین آشنا شدم. او خودش را مهندس معمار معرفی کرد و گفت که صاحب یک شرکت انبوه‌سازی است. مدتی که از آشنایی ما گذشت با هم قرار ملاقات گذاشتیم و شاهین هر بار با یک خودروی مدل بالا سر قرار حاضر می‌شد. او گفت که در حال حاضر مشغول ساخت یک مجتمع تجاری در محله سعادت‌آباد است و به من قول داد که بعد از انجام کار با هم ازدواج می‌کنیم و برای ادامه زندگی به کشور آلمان می‌رویم. شاکی در ادامه گفت: شاهین با خودرو‌های گرانقیمت به ملاقات من می‌آمد و حتی یک‌بار من را به مجتمع در حال ساخت برد و پیشنهاد داد که یکی از واحد‌های مجتمع را بخرم. او گفت که بر سر قیمت آن با شرکایش حرف می‌زند تا با نصف قیمت من صاحب یکی از آن واحد‌ها شوم. دختر جوان ادامه داد: من هم به حرف‌هایش اعتماد کردم و مخفیانه طلا‌های خودم، مادر و خواهرم و همچنین دلار‌های پدرم را فروختم و ۷۰۰‌میلیون تومان را به شاهین دادم، اما از فردای آن روز دیگر شاهین به تماس‌هایم جواب نداد و فهمیدم که از من کلاهبرداری کرده است.

با اطلاعاتی که دختر جوان در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان در این باره تحقیق کردند و متوجه شدند که نام واقعی شاهین، خسرو است و به عنوان نصاب دوربین‌های مداربسته در ساختمان‌های در حال ساخت کار می‌کرد و بعد از وقوع حادثه دیگر به محل کارش نرفته است. در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پلیس موفق شدند، مخفیگاه متهم را شناسایی و چند روز بعد از مطرح شدن شکایت، وی را بازداشت کنند. متهم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: وقتی با دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی آشنا شدم، فهمیدم که وضع مالی خوبی دارد برای همین تصمیم به کلاهبرداری از او گرفتم. من خودم را مهندس عمران معرفی کردم و توانستم او را فریب داده و ۷۰۰‌میلیون‌تومان از او کلاهبرداری کنم. متهم گفت: من پول‌ها را صرف خوشگذرانی و خرید خودرو و موتورسیکلت کردم تا اینکه بازداشت شدم. با کامل شدن تحقیقات متهم به دستور قاضی روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار