کد خبر: 1018191
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
مسولان بیمارستانی در تهران جسد مرد جوانی را که در درگیری به قتل رسیده بود به ماموران پلیس اعلام نکردند تا با شناسایی هویت وی هزینه بیمارستان را از خانواده اش بگیرند.
به گزارش جوان، چند روز قبل قاضی رحیم دشتبان با تماس تلفنی ماموران کلانتری مهرآباد جنوبی از مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد ناشناسی روبرو شدند که با اصابت ضربه چاقو به قتل رسیده بود.
بررسی‌های ماموران پلیس نشان داد این مرد ۲۱ مردادماه امسال در حالی که زخمی بوده به بیمارستان منتقل می‌شود و چند روز بعد هم به خاطر شدت جراحات فوت می‌کند و جسد به دستور پزشک بیمارستان به سردخانه منتقل می‌شود، اما مسولان بیمارستان مرگ او را به اداره پلیس و مراجع قضایی اعلام نمی‌کند تا اینکه در نهایت سه روز قبل مرگ مشکوک او را به اداره پلیس اعلام می‌کنند.
از سوی دیگر در تحقیق از کارکنان بیمارستان مشخص شد روز ۲۱ مرداد مرد ناشناسی پیکر زخمی این مرد را به بیمارستان منتقل می‌کند و مدعی می‌شود وی در درگیری در بوستان فتح زخمی شده است و بعد پنهانی از بیمارستان خارج می‌شود.
بدین ترتیب ماموران پلیس دست به تحقیقات زدند که دریافتند مسولان بیمارستان جسد مقتول را در بیمارستان نگه می‌دارند و به اداره پلیس خبر نمی‌دهند تا هویت وی را شناسایی کنند و هزینه پزشکی و نگهداری او را از خانواده اش بگیرند، اما وقتی پس از گذشت حدود ۲۰ روز از حادثه موفق به شناسایی هویت مقتول نمی‌شوند موضوع را به ماموران پلیس خبر می‌دهند.
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه و شناسایی قاتل یا قاتلان فراری قاضی دشتبان به ماموران دستور داد درباره تخلف مسولان بیمارستان که زمان حادثه موضوع را به پلیس خبر نداده اند تحقیق و نتیجه را برای تصمیم گیری گزارش کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار