کد خبر: 1018175
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه ۱۴ هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل به متقاضیان است گفت: قیمت هر متر مربع مسکن طرح اقدام ملی در شهر جدید پردیس فعلاً متری ۳ میلیون تومان است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: سید مهدی هدایت در مراسم آغاز رسمی تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر اظهار کرد: امروز شروع تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر است. این برنامه قبل از افتتاح رسمی که در آینده توسط رئیس‌جمهور از طریق ویدئو کنفرانس انجام خواهد شد برگزار می‌شود که به تدریج واحد‌ها را تحویل می‌دهیم.

وی افزود: امروز فرآیند معرفی متقاضیان به بانک برای دریافت دفترچه اقساط آغاز می‌شود سپس برای انشعابات به دستگاه‌های خدمات‌رسان و تحویل واحد به کارگزاری شرکت عمران مراجعه می‌کنند. اگر کنتور بعضا نصب نشده به این دلیل است که باید به نام مالک صادر شود.

هدایت با بیان اینکه بعضی افراد که حدود ۴ تا ۵ هزار نفر هستند برای تحویل واحد‌های خود مراجعه نمی‌کنند گفت: اقداماتی از قبیل افزایش نرخ سود تسهیلات این واحد‌ها به ۱۸ درصد را آغاز کرده‌ایم که نسبتاً تاثیرگذار بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکید کرد: با این وجود از سال آینده سرعت سکونت در شهر پردیس بیشتر می‌شود.

وی همچنین خبر داد: آذرماه امسال ۱۰ هزار واحد مسکن مهر نیز تحویل متقاضیان می‌شود.

هدایت در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت افزایش ۲۰ میلیون تومانی قیمت مسکن مهر اظهار کرد: این رقم با توجه به هزینه‌های ما بسیار ناچیز است از ابتدای سال ۱۴۰۰ میلیارد تومان در پردیس هزینه کرده‌ایم و این در حالی است که از محل دریافت ۲۰ میلیون تومان حدود ۲۲ میلیارد تومان به دست آورده‌ایم. این ۲۰ میلیون تومان هزینه نقل و انتقال نیست بلکه بخش کمی از هزینه‌هایی که دولت برای واحد‌های مسکن مهر انجام داده را از متقاضیانی که هم اکنون اقدام به خرید و فروش می‌کنند دریافت می‌کنیم. متقاضیان اولیه و کسانی که قبل از خردادماه واحد را خریداری کردند مشمول این افزایش قیمت نیستند.

مدیرعامل عمران‌پردیس خاطرنشان کرد: زمانی که پروژه مسکن مهر پردیس آغاز شد دلار ۱۰۰۰ تومان بود و الان قیمت دلار ۲۴ برابر شده لذا هزینه‌ها بسیار بالا رفته است.

وی با اشاره به تعهد شرکت عمران پردیس برای ساخت ۱۴ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن گفت: از این تعداد ۱۱ هزار واحد به تعاونی‌های مسکن مهر واگذار شده و ۳۰۰۰ واحد نیز در بخش ثبت نامی است. در مراسمی که با حضور ویدئوکنفرانس رئیس‌جمهور برگزار می‌شود اولین واحد‌های اقدام ملی بتن ریزی خواهد شد. قیمت هر متر مربع مسکن ملی در پردیس فعلاً ۳ میلیون تومان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار