کد خبر: 1018161
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امدادگران هلال احمر به آسیب‌دیدگان از سیلاب در ۳ روستای موران و زنگیر شهرستان گرمی‌مغان و ورگه سران سرعین امدادرسانی کردند.

به گزارش جوان آنلاین از اردبیل، رامین معبودی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: امدادگران این جمعیت جمعه شب به ۳۲ نفر از حادثه‌دیدگان سیلاب در شهرستان‌های گرمی و سرعین امدارسانی کردند.

وی بیان کرد: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب موجب آبگرفتگی منازل مسکونی و نیز خسارت‌هایی در روستاهای موران و زنگیر شهرستان گرمی‌مغان و ورگه سران سرعین شده بود که امدادگران در همان ساعات اولیه به کمک حادثه‌دیدگان شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: پنج تیم امدادی این جمعیت متشکل از ۱۸ نفر نیروی انسانی و با بکارگیری پنج دستگاه خودرو امدادی به مناطق حادثه اعزام شدند و در روستای ورگه سران شهرستان سرعین به سرنشینان چهار دستگاه خودرو  که در سیلاب گیر افتاده بودند، امدادرسانی کردند.

معبودی گفت: در روستاهای موران و زنگیر شهرستان گرمی نیز چهار باب منزل دچار آبگرفتگی شده بود که تیم‌های اعزامی با استفاده از موتور پمپ لجن‌کش اقدام به تخلیه آب منازل کردند.

به گفته وی، امدادرسانان هلال احمر همچنین در شهر ادبیل  نیز به چندین خانواده که منازل مسکونی آنها دچار آبگرفتگی شده بود امدادرسانی کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها