کد خبر: 1018067
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، از تخلف ۱۳۴ میلیارد تومانی ۲۳ شرکت فلزی تولیدکننده روی در بورس کالای ایران خبر داد و گفت: طی ماه گذشته، پرونده این شرکت‌های متخلف تشکیل و جهت صدور رای به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: سید مجتبی سجادی اظهار داشت: طی بررسی‌های صورت گرفته و اقدامات نظارتی سازمان حمایت در خصوص عملکرد شرکت‌های تولیدکننده روی در بورس کالای ایران در بازه زمانی بهمن و اسفند ۹۸، ۲۳ شرکت متخلف شناسایی و برای آن‌ها پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را بیش از ۱۳۴۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: تخلفات این واحدها، عدم اجرای دستورالعمل تنظیم بازار در خصوص رعایت کف عرضه روی در بورس کالا بوده است.

سجادی همچنین در خصوص برخورد جدی با متخلفین افزود: بررسی و تشکیل چنین پرونده‌هایی نیازمند ساعت‌ها بررسی و کارشناسی نیرو‌های سازمان بوده و امیدواریم تعزیرات حکومتی نیز با صدور آراء مقتضی تلاش کارکنان این سازمان را تکمیل کند.

مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت همچنین در ارتباط با تخلف یک واحد تولیدکننده اقلام بهداشتی بیان داشت: پس از بررسی‌های طولانی و دقیق توسط کارشناسان دفتر بررسی قیمت این سازمان، مشخص شد که یک شرکت فعال در حوزه لوازم بهداشتی بالغ بر دو هزار و سیصد میلیارد ریال (دویست وسی میلیارد تومان) مرتکب گرانفروشی شده است که این موضوع نیز جهت صدور رای محکومیت به تعزیرات حکومتی منعکس شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار