کد خبر: 1018049
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
نائب رئیس مجلس گفت: یکی از الزامات دین اسلام دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است و وقتی کشور مسلمانی مثل امارات رسما با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار می‌کند در واقع ارتداد خود را اعلام کرده است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برقراری ارتباط بین امارات و رژیم صهیونیستی گفت:‌اینکه یک کشور مسلمان مثل امارات رسما و علنا ارتباط خود با رژیم صهیونیستی را برقرار می‌کند در واقع یک نوع اعلام ارتداد از سوی این کشور است.

وی افزود: اسلام به عنوان یک دین یکسری بایدها و نبایدها و قواعد و  الزامات خود را دارد و یکی از الزامات دین اسلام دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ وقتی امارات رسما ارتباط خود با اسرائیل را برقرار و آن را اعلام می‌کند در واقع این برقراری و اعلام ارتباط صدور یک بیانیه مبنی بر ارتداد این کشور است.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد:‌البته امارات پیش از این هم به صورت پنهانی ارتباطات امنیتی سیاسی با رژیم صهیونیستی داشته و امروز این ارتباطات علنی شده است.

وی افزود:‌علنی شدن ارتباط امارات با رژیم صهیونیستی باعث شده آن تعداد از گروه‌‌های اسلامی که در ارتباطات این کشور با رژیم صهیونیستی تردید داشتند این تردیدشان برطرف شود و در واقع در مقابل این مسئله مقابله کنند.

نائب رئیس مجلس اظهار داشت: طبق آمار گرفته شده 85 درصد از مسلمانان جهان با رژیم صهیونیستی مخالف هستند و وقتی کشوری مثل امارات با  این رژیم ارتباط برقرار می‌کند باید بداند برقراری ارتباط با این رژیم و کنش‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و .. دیگر کشورها با این کشور در ادامه تاثیر خواهد داشت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار