کد خبر: 1018044
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۰هزار واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۶۴۲هزار واحد قرار گرفت.
سرويس اقتصادی جوان آنلاين: در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۱۰ میلیارد و ۱۸۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۱ هزار و ۸۹۲ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۵۰۷ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۰ هزار و ۹۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۴۲ هزار و ۳۵ واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مخابرات ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ورقه به‌ارزش ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در ۷۶۶ هزار و ۳۷۸ نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۷ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۲۹۰ واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی پتروشیمی تندگویان، بانک دی و ذوب آهن اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
براستی چرا ما باوجود داشتن بهترین طراحان صنعتی جوان که جذب شرکتهای بزرگ خودروسازی جهان مثل بنز میشوند شکل ظاهری پراید را تغییر نمی‌دهیم ؟! موانع انجام این کار ساده چه هستند ؟ برای مردم توضیح دهید ؟...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار