کد خبر: 1018040
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۱۰ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. در این گزارش جدیدترین آمار کرونا در کشور در روز شنبه ۱۵ شهریور ۹۹ را می خوانید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۹۷۶ نفر از آن‌ها بستری هستند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۴ هزار و ۶۶۶ نفر رسیده است، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۱۵۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۳۲ هزار و ۱۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳۷۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی تصریح کرد: تا کنون سه میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری در تشریح آخرین وضعیت استان‌ها از لحاظ شیوع این بیماری توضیح داد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی تاکید کرد: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار