کد خبر: 1018035
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پی اهانت به قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) گفت: اهانت شرارت‌آمیز به قرآن مجید و پیامبر رحمت، توهین به همۀ ادیان آسمانی است.
 

سرویس سیاسی جوان آنلاین: در پی اهانت به قرآن کریم در 2 کشور اروپایی، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور طی گفت‌وگویی با پایگاه اطلاع‌رسانی این شورا با محکوم کردن این اقدام عنوان داشت: این حرکت رذیلانه گرچه به ظاهر توسط رسانه ای فرانسوی و توسط جمعی از جاهلان حقیر و بداندیش واقع شد اما پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه‌ای دارد که نشان از اسلام هراسی و در یک زنجیره پلید در حال فعالیت است و خصمانه علیه مقدسات اسلامی کار می‌کند و از این احمقانه تر، رفتار ابلهانۀ رئیس جمهوری فرانسه بوده که به بهانۀ دفاع از آزادی بیان و عقیده، آن را تأیید کرده است.

لطفی در ادامه افزود: سیاست کینه توزانه و خصمانه اسلام‌ستیزی که توسط صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی هدایت می‌شود، به یقین با طراحی عوامل خودفروخته رسانه ای و در اندیشکده ها و سازمان‌های صهیونیستی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی طرح‌ریزی‌شده و برای اجرا به مزدوران جنایتکار که در لباس روشنفکری یا رسانه ای و با اسم برخورداری از آزادی بیان در دنیای دروغین و متمدن غربی، جولان می دهند، به اجرا گذارده می شود .

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به حرمت ماه محرم گفت: امت اسلامی در سراسر جهان و بویژه مردم مسلمان و حسینی ایران اسلامی در این ماه عزای سالار شهیدان، همان مسیر سرور و سالار شهیدان کربلا را پیروی کرده که «هیهات مناالذله» و قطعاً در مقابل اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی منفعل عمل نخواهند کرد و با ارادۀ بیشتری به تعمیق و ترویج معارف قرآنی خواهیم پرداخت و با استعانت از باریتعالی، نور پر فروغ قرآن و شکوه و عظمت این مصحف شریف که سرشار از معارف الهی و انسانی است، با جان و نفوس مسلمین گره خورده و هرگزخاموش نخواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: انتظار دارد تا نهاد‌های بین‌المللی اسلامی و اندیشمندان جهان اسلام، خط خبیث اسلام‌ستیزی را بیش از گذشته بشناسند و ریشه‌های این شجرۀ ملعونه را قطع کنند. اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و قرآن کریم با بهانه آزادی عقیده در حقیقت ذبح آزادی و مثله مثله کردن جنایت‌آمیز عقیده است.

نصرت الله لطفی در پایان افزود: بی شک مجاهده مدبرانه، ایستادگی در مقابل مستکبرین  و محکومیت شدید این عمل خبیثانه و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم و پیامبر اعظم و رسول اکرم (صل الله علیه و آله و سلم)  توسط شیطان صفتان عالم را محکوم کرده و عمل به تکالیف عقلی و شرعی در سایه صبر مومنانه، دعا و کوشش برای عظمت بیشتر اسلام عزیز را آرزومندیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار