کد خبر: 1017979
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست هم‌اندیشی با نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس، برای رفع موانع و مشکلات توسعه شهرستان‌های خواف و رشتخوار بحث و تبادل نظر کردند.
علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان اثرگذار تحقق الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، دستاوردهای ارزشمند اجرای این الگو با کمک مردم و معین‌های اقتصاد مقاومتی را بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه همه باید با تمام توان در خدمت‌رسانی به مردم بویژه در روستاها تلاش کنند، افزود: بیشتر از یک سال بوده که تلاش و مجاهدت امروز منجر به افزایش مشارکت مردمی و ایجاد امیدواری در مردم برای بازگشت و رونق تولید شده است، لذا بی‌شک این مهم در سال جهش تولید و با وجود فشارهای حاصل از تحریم‌های ظالمانه و ویروس منحوس کرونا در استان خراسان رضوی افزایش تولید را در پی خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه زنجیره تولید فولاد باید در استان تکمیل و ارزش افزوده حاصل از آن به مردم منطقه بازگردد، این مهم را جزو مطالبات اصلی استان از سطح ملی بر شمرد.
در این نشست، حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تاکید بر حوزه اشتغال، مسکن و خدمت‌رسانی به مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار، خواستار توجه جدی معین‌های اقتصاد مقاومتی به جذب نیروهای بومی و همچنین در اختیار قراردادن زمین‌های منطقه به افراد بومی و محلی برای توسعه بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی وابسته به آن شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار