کد خبر: 1017842
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن ۲۵ نفر و فوت دست‌کم دو نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ۵ کیلومتری پل هشتگرد خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: این حادثه صبح امروز (جمعه) حدود ساعت ٧، در آزادراه کرج-قزوین نرسیده به پل هشتگرد رخ داد؛ یک دستگاه اتوبوس که از مبدا تبریز به تهران در حال حرکت بود در ۵ کیلومتری پل هشتگرد واژگون شده و از یک ارتفاع ۴ متری سقوط کرده است.

وی افزود: با اعلام آن به سامانه ١١٥ بلافاصله ٦ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی یه محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۲۷ سرنشین در این اتوبوس حضور داشتند که در پی این حادثه ٢٥ نفر مصدوم شدند و متأسفانه ٢ نفر به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: مصدومان با اقدامات درمانی مناسب تکنسین‌های اورژانس ۲۵ نفر به بیمارستان‌های امام جعفر صادق (ع) هشتگرد و بیمارستان‌های البرز و شهید مدنی کرج انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: تا این لحظه دو نفر فوتی آقا و خانم ثبت شده که آقا ۴۰ سال و خانم ۶۴ سال سن داشته‌اند؛ کم‌سن‌ترین مصدوم یک دختر ۱۰ ساله و مسن‌ترین آن‌ها یک آقای ۷۰ ساله است. از مجموع ۲۵ مصدوم انتقالی به بیمارستان نیز ۸ نفر حال عمومی خوبی ندارند و ۴ نفر بدحال هستند و یک نفر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار