کد خبر: 1017786
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در غرب و شمال غرب کشور طی امروز و فردا خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ شهریور) برای برخی مناطق شمال غرب و غرب، استان اردبیل، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی در برخی ساعات بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل است، تصریح کرد: طی روز شنبه (۱۵ شهریور) نیز برای برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده و گاهی وزش باد دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه (۱۶ شهریور) در شمال غرب، ارتفاعات البرز غربی و ارتفاعات زاگرس جنوبی و مرکزی طی بعد از ظهر رشد و بارش پراکنده خواهیم داشت، تصریح کرد: طی روز دوشنبه (۱۷ شهریور) در سواحل دریای خزر بارش باران و در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ شهریور) صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۱۵ شهریور) نیز صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار