کد خبر: 1017740
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تنها اثر اقدام خائنانه اماراتی‌ها در عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی اسرائیل را منفور شدن سران این کشور میان کشور‌های جهان اسلام دانست و تأکید کرد: امارات به دنبال خوش‌خدمتی به ترامپ بود، غافل از اینکه مسائل امریکایی‌ها بزرگ‌تر از آن است که امارات بتواند کاری انجام دهد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: ابوالفضل عموئی در گفتگو با خانه ملت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اقدام خائنانه امارات متحده عربی در علنی کردن روابط خود با رژیم صهیونیستی، گفت: بیشترین اثر اقدام خائنانه اماراتی‌ها، منفور کردن خودشان میان کشور‌های جهان اسلام بود.

وی گفت: موضوع فلسطین همچنان مسئله اول ملت مسلمان منطقه است و هرکس به اشغالگری رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس دامن زده و به آن مشروعیت دهد، خود را از چشم مسلمانان انداخته و عایدی برای آن‌ها نخواهد داشت.

وی عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل را طرحی سوخته از سوی دولت ترامپ و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: اماراتی‌ها در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امریکا قصد خوش‌خدمتی برای ترامپ را داشتند غافل از اینکه مسائل ترامپ بزرگ‌تر از آن است که اماراتی‌ها بتوانند کاری برای او انجام دهند و صرفاً خود را گرفتار آسیب‌ها و تبعات بعدی کردند. عموئی اضافه کرد: امارات در صورت ادامه دادن این رفتار، دیگر جایگاه سابق خود میان مسلمانان را پیدا نخواهد کرد چرا که فلسطین همچنان موضوع اصلی برای مسلمانان خواهد بود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اقدام صهیونیست‌ها برای سوءاستفاده از وادادگی برخی حکام عرب، تأثیری در جایگاه قدس و سرزمین فلسطین در ذهن مسلمانان نخواهد داشت. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه امارات در شرایطی نیست که بتواند تغییر اساسی در تحولات منطقه ایجاد کند، خاطرنشان ساخت: این اقدام امارات صرفاً یک بازی سیاسی برای خوش‌خدمتی به ترامپ و نتانیاهو بود و اثری جز بدنامی برای آن‌ها ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار