کد خبر: 1017677
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
رئیس مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی:
رئیس مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این مرکز در خصوص معرفی و جذب تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه محقق اردبیلی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل اقداماتی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، دکتر مهدی داوری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه مابین مجتمع صنعتی آرتاویل تایر و دانشگاه محقق اردبیلی و پیرو درخواست مجتمع مبنی بر جذب فارغ‌التحصیلان برخی رشته‌های دانشگاه از جمله شیمی، فیزیک، ریاضی، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی برق الکترونیک و مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص توسط مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه در وب سایت دانشگاه و فضای مجازی انجام و مدارک دریافتی از متقاضیان برای بررسی و اعلام نظر به مجتمع ارسال شد.

وی افزود: پس از مصاحبه تخصصی مجتمع تعداد 21 نفر از فارغ‌التحصیلان متقاضی واجد شرایط دانشگاه محقق اردبیلی در مجتمع صنعتی آرتاویل تایر از هفته گذشته مشغول کار شدند.

داوری اضافه کرد: پس از اعلام فراخوان، مدارک تعداد دیگری از فارغ‌التحصیلان نیز به مجتمع ارسال شده که پس از مصاحبه تخصصی در مرحله دوم جذب خواهند شد.

رئیس مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی همچنین از جذب و اشتغال به کار 9 نفر در شرکت الکترونیک پردازش سبلان، چهار نفر در مرکز تخصصی طراحی صنعتی و قالب سازی استان و 10 نفر در شرکت آرتا جوجه سبلان از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

داوری با بیان اینکه اطلاع‌رسانی کافی در خصوص فراخوان‌های جذب شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی دانشگاه انجام می‌شود، افزود: پس از دریافت مستندات از طریق پست الکترونیک مرکز، متقاضیان به شرکت مربوطه معرفی می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر