کد خبر: 1017672
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
عضو ارشد حماس:
عضو ارشد حماس در سخنانی تأکید کرد که در پی تشدید فشار‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی، این رژیم مجبور به عقب نشینی از مواضع خود شد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «خلیل الحیه» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی به جزئیات تفاهم اخیر این جنبش با تل آویو با وساطت قطر، اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: ما از ابتدای سال تصمیم قطعی خود را مبنی بر اعمال فشار بر دشمن صهیونیستی به منظور لغو محاصره غزه، اتخاذ کردیم.

الحیه ادامه داد: از همین روی به منظور افزایش فشار‌ها بر صهیونیست‌ها ارسال بالن‌های آتشزا به اراضی اشغالی را کلید زدیم. همزمان از طریق میانجی‌ها نیز هشدار‌هایی را به صهیونیست‌ها دادیم و در عین حال، موشک‌هایی را نیز برای مهار اقدامات تجاوزکارانه آن‌ها شلیک کردیم.

این عضو ارشد حماس افزود: اینجا بود که صهیونیست‌ها از معادله «موشک در برابر بالن» عقب نشینی کردند. ما خواستار اجرای تعهدات سابق صهیونیست‌ها در خصوص نوار غزه شدیم. در واقع، توافق جدیدی شکل نگرفته است و تنها خواستار اجرای تعهدات پیشین شدیم.

وی از تلاش‌های قطر برای کاهش درد و رنج فلسطینیان نیز قدردانی کرد و گفت: ما بر اجرای توافق‌ها و تفاهم‌های پیشین به ویژه در خصوص مسائل مربوط به آب، برق، صادرات، وضعیت کارگران و تجارت توافق کردیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار