کد خبر: 1017631
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
به مناسبت سالروز پدافند هوایی؛
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از رونمایی ۲۷ دستاورد نیروی پدافند هوایی در روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه خبر داد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: مراسم گرامیداشت سالروز پدافند هوایی با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی پدافند هوایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جوار مزار شهدا گمنام در میدان صبحگاه ستاد این نیرو برگزار شد.

امیر سرتیپ ستاد صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم گفت: نباید بگذاریم پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی خود به فراموشی سپرده شوند و این امر، یک رسالت بزرگ است.

وی ضمن تبریک دهم شهریور ماه سالروز نیروی پدافند هوایی گفت: از تلاش کلیه کارکنان پدافند هوایی که در بیش از ۳۷۰۰ نقطه پدافندی در سطح کشور بی وفقه بی ریا، صادقانه و به صورت شبانه روزی در حال انجام ماموریت هستند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و همراهی خانواده‌های این عزیزان را که موفقیتشان را مرهون صبر و شکیبایی این خانواده‌ها هستیم را قدر می‌نهم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: قدمت پدافند هوایی و فعالیت آن در دوران دفاع مقدس و دلاورمردی‌ها و رشادت‌های دلیرمردان پدافندی در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و همه اطلاع دارند که کلیه عملیات‌ها، چه برون مرزی و چه درون مرزی بدون پدافند هوایی میسر نخواهد بود همچنانکه در سال‌های اخیر شاهد موفقیت‌های چشمگیر نیروی پدافند هوایی بوده‌ایم.

امیر سرتیپ ستاد صباحی فرد در ادامه خاطر نشان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی با ابرقدرت‌های دنیا و ۴۳ کشور مقابله کردیم و پیروز شدیم که دلیل این پیروزی همت والای مردم شهیدپرور میهن اسلامی، اقتدار نیرو‌های مسلح و عنایت حضرت، ولی عصر (عج) بوده است و نباید غافل شویم که هنوز جای کار در تمامی عرصه‌ها زیاد است و باید بیش از گذشته با تلاش مضاعف به فعالیت خود اهمیت و ادامه دهیم تا همچنان امنیت این مرز و بوم را در پناه خداوند متعال تضمین کنیم.

وی در پایان افزود: نگاه داشتن حرمت خون شهدا و ادامه راه آن‌ها وظیفه ما است. قرآن شهدا را تا ابد زنده می‌داند. شهدا مایه برکت در زندگی سعادتمندانه هستند و طبق فرمایش امام (ره) نباید بگذاریم انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. همچنین نباید بگذاریم پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند و این امر یک رسالت بزرگ است.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن غبار روبی مزار شهدا گمنام ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش، با نثار گل و ذکر فاتحه به مقام شامخ این شهدای گرانقدر اَدای احترام شد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار