کد خبر: 1017530
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل و با احداث پروژه محرک توسعه در منطقه ۱۵ شهرداری موافقت شد.

به گزارش جوان آ‌نلاین به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج در این باره گفت: در این جلسه با طرح احداث مجتمعی با کاربری تجاری، اداری، درمانی، ورزشی، تفریحی، فرهنگی و هنری، دارای هتل، بازار صنایع دستی و پارکینگ طبقاتی در 11 طبقه و در زمینی به مساحت 14000 متر مربع در ناحیه 3 شــــــهرداری منطقه 15، در محله کیانشهر شمالی موافقت شد.
اشراقی افزود: در حال حاضر اراضی اطراف پروژه مذکور به صورت قطعات درشت دانه است که عمدتاً با کاربری حمل و نقل و انبارداری مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته است؛ احداث این پروژه می تواند کمک شایانی به ارتقای شرایط اجتماعی و اقتصادی منطقه 15 کند و به عنوان پروژه ی محرک توسعه در جنوب شهر تهران سبب ارتقای کیفی این منطقه شود.
رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج بیان کرد: از لحاظ جغرافیایی این پروژه در محور فدائیان اسلام واقع شده است و به بزرگراه بعثت-شمال و آزادگان-جنوب دسترسی دارد.
وی گفت: قرار شد در این طرح علاوه بر تأمین پارکینگ مورد نیاز واحد های پروژه، 50% مازاد پارکینگ به عنوان پارکینگ عمومی مورد استفاده قرار گیرد و به منظور تسهیل ارتباط دو قسمت شمالی و جنوبی پروژه، احداث پل های ارتباطی با حداقل ارتفاع 10متر از روی گذر با رعایت ضوابط حقوقی و شهرسازی بلامــــــانع باشد.
اشرقی افزود: همچنین قرار شد فضای سبز مناسب در همجواری پروژه تأمین شده و تأییدات ترافیکی اخذ و طرح معماری مجموعه به تأیید حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار