کد خبر: 1017512
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: هم اکنون به ‌طور میانگین روزانه نزدیک 600 هزار مترمکعب سی ان جی در منطقه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید حجت مدنی در بازدید از کارگاه رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی پارس آباد اظهار کرد: استفاده از سی‌ان‌جی که به عنوان سوخت پاک معرفی شده  به میزان قابل ‌توجهی هزینه‌ ها را کاهش  و سبب صرفه‌جویی در مصرف بنزین و موجب جلوگیری از آلودگی محیط زیست می شود.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح رایگان گاز سوزکردن خودروهای عمومی در کشور این طرح از زمان اجرا با جدیت و با درخواست مالکان خودروهای عمومی در حا ل انجام است .

مدنی با بیان اینکه زمان انتظار برای نصب رایگان سی ان جی به خودروهای عمومی حدود یک هفته است، اضافه کرد: ثبت ‌نام در سایت https://gcr.niopdc.ir/login انجام می شود و تبدیل خودروهای عمومی طبق این طرح رایگان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به اینکه اولویت این طرح با تاکسی و وانت‌ بارها است، گفت: این طرح برای مالکان خودروهای عمومی از جمله تاکسی، تاکسی ون، وانت و نیسان باری کاملا رایگان است.

مدنی با بیان اینکه اولویت تبدیل با خودروهایی است که زودتر در سایت ثبت نام کردهاند، افزود: در ثبت نام هیچ هزینه ای برای دوگانه سوز کردن خودروها از متقاضیان دریافت نخواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر