کد خبر: 1017463
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان یک ضرورت است و باید تمامی نهاد‌های مسئول، همکاری‌های لازم در این زمینه را داشته باشند.

محمدرضا پورمحمدی  در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت اطلس ایرانیان با وی، افزود: محدودیت منابع مالی، ضرورت مولدسازی سرمایه‌های منجمد را بیشتر می‌کند و انتظار داریم که دستگاه‌های مسئول و بخش خصوصی در این زمینه تلاش‌ موثری داشته باشند.
 
وی اظهار داشت: با اعتبارات قطره‌چکانی دولتی در شرایط فعلی، نمی‌توان پروژه‌های کلان را اجرا کرد و بر همین اساس باید از توان بخش خصوصی و شرکت‌های بزرگ در این زمینه بیش از پیش استفاده کرد.
 
استاندار آذربایجان شرقی گفت: بسیاری از مردم استان در شهرهای مختلف کشور، سرمایه گذاری‌های بسیار شاخصی انجام داده‌اند که از تمامی آنها برای سرمایه‌گذاری در استان دعوت می‌کنم.

وی همچنین از شرکت اطلس ایرانیان برای سرمایه گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های مختلف استان دعوت کرد و ادامه داد: امیدواریم در همکاری مشترک با این شرکت، عام المنفعه بودن و تلاش برای تقویت موضوعات مختلف اجتماعی نیز مورد توجه قرار گیرد.

عبادالله فتح اللهی، مدیرعامل شرکت اطلس ایرانیان هم در این دیدار از آمادگی این شرکت برای سرمایه‌گذاری در آذربایجان شرقی خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر