کد خبر: 1017317
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی خبر داد،
مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی گفت: هم‌زمان با ایام دهه اول محرم و از محل نذورات و موقوفات، ۷ هزار کیلوگرم گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند و محروم استان خراسان رضوی توزیع شد.

هادی غلامی با بیان اینکه هم‌زمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و دهه اول محرم 350 رأس گوسفند در شهر مشهد و 16 شهرستان خراسان رضوی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع کرونا، قربانی و گوشت آن در میان خانوارهای کم برخوردار توزیع شد، اظهار کرد: از این تعداد 170 رأس در سطح شهر مشهد و 180 رأس در 16 شهرستان خراسان رضوی ذبح و گوشت آن بین اقشار بی‌بضاعت توزیع شد.
وی در تشریح جزئیات اجرای این طرح مناسبتی، اظهار کرد: کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان‌های تحت پوشش طرح، ضمن خریداری گوسفند از همان شهر و کمک به اقتصاد منطقه، مراحل قربانی شدن و توزیع را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دادند و گوشت قربانی را در میان خانواده‌های بی‌بضاعت از قبل شناسایی شده توزیع کردند.
مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی تصریح کرد: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به معیشت محرومان و در راستای اجرای مرحله دوم مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در استان خراسان رضوی هم‌زمان با ایام دهه اول محرم اجرایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار