کد خبر: 1017162
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان:
۲۸۰ سید مصطفی علوی، گفت: پروژه بزرگ گازرسانی با هزینه‌ای بالغ بر ۷ هزارمیلیارد ریال درطی دولت یازدهم و دوازدهم در سطح استان اصفهان اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان طی سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید، صدها روستای استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند تا ضمن ایجاد عدالت اجتماعی و استفاده مناطق محروم از این نعمت خدادادی، قدمهای بلندی نیز برای جهش تولید بخش‌های مختلف مرتبط برداشته شود؛ گام‌هایی که منجر به توسعه همه ‌جانبه می‌شود.

گازرسانی در استان اصفهان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، هم به لحاظ وسعت، پراکندگی شهر و روستا ها، قرار گرفتن در کریدور مرکزی کشور و هم با توجه به دارا بودن مناطق کوهستانی و صعب‌العبور و هم مناطق کویری دور دست در کنار هزینه بالای اجرای پروژه‌ها در این مناطق، همواره با چالش‌هایی روبرو بوده است که به همت گازرسانان یکی پس از دیگری رفع شده و شعله‌های امید را با تدبیر خود در خانه‌های مردم فروزان کرده‌اند.

عملکرد شرکت گازاستان اصفهان، از سال ۱۳۹۲ تاکنون نشان از جهشی چشم‌گیر در گازرسانی به روستاها به ویژه مناطق دور افتاده و صعب العبور دارد. به گونه‌ای که، 116روستا طی 8 سال اخیر، از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اجرای بیش از 280طرح بزرگ گازرسانی با هزینه ای بیش از 7 هزار میلیارد و 84 میلیون ریال درسطح استان اصفهان گفت: گسترش شبکه گاز، یکی از ارکان عدالت در خدمت رسانی به شمار می‌رود که این امر در توسعه مناطق محروم شهری و روستاها و همچنین کاهش دغدغه‌های روستاییان و حتی افزایش شاخص سلامت در مناطق محروم موثر باشد.

مهندس علوی، در خصوص گازرسانی به صنایع استان، افزود: در حال حاضر بیش از 8 هزار و 600واحد صنعتی در سطح استان بهرمند از گاز طبیعی هستند که عملیات گازرسانی به 3 هزار و 342 واحد در دولت یازدهم و دوازدهم محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید براینکه گازرسانی به بخش صنعت یکی از اهداف مهم این شرکت در راستای تقویت بخش تولید و اقتصاد و اشتغال زایی است اظهارداشت: به موازات گازرسانی به بخش های مختلف خانگی و تجاری طی سالهای اخیر، گازرسانی به صنایع نیز گسترش یافته و خوشبختانه تا کنون بیش از 62شهرک صنعتی در سطح استان از این نعمت بهره مند شده اند که گازرسانی به 29 شهرک صنعتی طی سالهای 92 تا 99 اجرایی شده است.

علوی، با اشاره به توزیع سالانه حدود 21 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان و بهره مندی، 99.5 درصد جمعيت استان اصفهان از نعمت گاز طبيعي، گفت: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت بهره مندی 100 درصدی جمعیت استان در هر سه بخش خانگی ، تجاری و صنعتی است.

با اشاره به اینکه هم اکنون100درصد خانوارهای شهری و 99.08 درصد خانوار های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند گفت: برای تأمین گاز این میزان جمعیت بیش از ۲۶ هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری و یک میلیون و 878 هزارعدد انشعاب درسطح استان نصب و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گازرسانی به 7 ایستگاه CNG، بیش از 4هزار و 312 کیلومترشبکه،63ایستگاه حفاظت از زنگ و اشتراک پذیری بیش از 443هزار مشترک گاز طبیعی را از دیگر خدمات گازرسانی انجام شده طی دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

مهندس علوی، افزود: در حال حاضر یک هزار و 111 کیلومتر خط انتقال، 929 ایستگاه تقلیل فشار وحفاظت از زنگ و 156 ایستگاه CNG در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار