کد خبر: 1017105
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به پیگیری باشگاه تراکتور و اعلام فدراسیون فوتبال گفت: درخواست فسخ قرارداد رشید مظاهری دروازه بان این تیم در فدراسیون فوتبال باطل اعلام شد.

میر معصوم سهرابی در جمع خبرنگاران در واکنش به انتشار خبر فسخ قرارداد رشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور، افزود: این بازیکن با تراکتور قرارداد سه‌ساله دارد و درخواست خود را برای فسخ به کمیته تعیین وضعیت داده است و ما نیز مستندات خود را برای دفاع از حقوق و منافع باشگاه به این کمیته ارائه دادیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: براساس آیین‌نامه فدراسیون فوتبال، باشگاه و بازیکن امکان درخواست فسخ یک‌طرفه قرارداد را دارند و این موضوع به معنی فسخ قرارداد نیست بلکه این درخواست بایستی با لحاظ توافق و منافع طرف مقابل بررسی شود.

سهرابی اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و با توجه به اینکه این درخواست قبل از اتمام فصل انجام شده است، فدراسیون فوتبال درخواست فسخ قرارداد این بازیکن را غیر قانونی و باطل اعلام کرد.

وی اظهار کرد: براساس گفته مالک باشگاه، هیچ بازیکنی بزرگتر از تراکتور نیست، هواداران مطمئن باشند که اجازه نمی‌دهیم حقوق و منافع باشگاه ضایع شود.

تیم تراکتور به عنوان یکی از فینالیست های جام حذفی باشگاه های فوتبال کشور در تلاش است تا با کسب دومین قهرمانی این مسابقات، حضوری آسان تر در رقابت های جام باشگاه های آسیا داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر