کسب تندیس واحد نمونه در حوزه رضایتمندی مشتری توسط مس شهید باهنر
کد خبر: 1017050
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/004Ga2
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
سومین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی در دوران کرونا و پسا کرونا برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مس باهنر در این اجلاس سراسری که با حضور رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن،تجارت، جمعی از مقامات کشوری، دولتی، دانشگاهی و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان وزارتخانه های صمت و ارتباطات و مدیران عامل شرکتهای سرآمد در حوزه رضایتمندی مشتری برگزار شد از شرکت مس باهنر به لحاظ برداشتن گامهای ارزشمند و رویکرد فعالانه در رعایت حقوق مشتری و مشتری مداری که رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوب فراهم کرده با اهدا تندیس واحد نمونه درحوزه رضایتمندی مشتری، قدردانی بعمل آمد.
با توجه به اهمیت و رضایت مشتریان در بازار کسب و کار امروز ، مس باهنر همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار