کد خبر: 1017023
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در قالب طرح نذر سلامت دراستان اردبیل به چهار هزار عزادار حسینی خدمات بهداشتی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین معبودی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعضای جمعیت هلال احمر استان در قالب گروه‌های پنج نفره با هماهنگی مسوولان هیات‌های مذهبی با حضور در هیات‌ها بر اجرای صحیح دستورالعمل‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا نظارت می‌کنند.

وی بیان کرد: این نظارت‌ها در راستای اجرای طرح نذر سلامت با عنوان خادمان حسینی هلال انجام  می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 158 عدد ماسک در بین عزاداران حسینی توزیع شده ، گفت: محلول ضدعفونی کننده دست نیز بین عزاداران توزیع می‌شود.

معبودی با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر استان با حضور در هیات‌ها به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت می‌پردازند، اظهارداشت: استفاده از ظرفیت‌های خیرین در توسعه فرهنگ نذر ماسک، لوازم بهداشتی و تهیه اقلام موردنیاز شعب از این طریق، استفاده از پتانسیل رسانه‌های استانی برای آگاه‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های مجازی در انتشار نکات بهداشتی از جمله برنامه‌های هلال احمر در این طرح است.

وی گفت: هموطنان می‌توانند برای پیوستن به پویش نذر سلامت با اهدای مبالغ نقدی از طریق #780۰*112* یاریگر جمعیت هلال احمر برای کمک به حفظ سلامت عزاداران حسینی باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر