کد خبر: 1017020
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
معاون اداره کل راهداری اردبیل:
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طی ۵ ماه گذشته در استان اردبیل یک میلیون و ۷۶۰ هزار تن کالا جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از بخش‌های مختلف فعالیت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: طی 5 ماه گذشته در استان اردبیل یک میلیون و 760 هزار تن کالا و بار جابجا شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان عادی و روان است، اظهار کرد: در مدت یاد شده 126 هزار و 578 برگ بارنامه صادر شده و محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت از عمده کالاهای جابجا شده در استان طی 6 ماه گذشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را جزو اولویت اصلی این اداره عنوان کرد و گفت: در قالب کمیسیون ماده 12 نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

شیرین زاده از فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا با 7 هزار و800 دستگاه ناوگان باری در استان خبر داد و تصریح کرد : 11 هزار و 400 راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری رعایت می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر