کد خبر: 1017013
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: به مناسبت آغاز هفته دولت و دفاع مقدس مطالبات شهرداری اردبیل تا ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.

fه گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته دولت و دفاع مقدس مطالبات شهرداری اردبیل تا 30 درصد کاهش می‌یابد و هدف از کاهش مطالبات، عوارض و اعمال این تخفیف ایجاد فرصتی استثنایی برای شهروندان است.

وی با اشاره به این که آبادانی شهر یک اولویت اساسی در توسعه شهری است بیان کرد: به همین منظور ارائه تسهیلات تشویقی نیز با مجوز شورای اسلامی و شهرداری اردبیل در اختیار متقاضیان و همشهریان قرار می‌گیرد که امیدواریم اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه مبنای کار باشد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: طبق لایحه شهرداری و اخذ مجوز از شورای اسلامی اردبیل ارائه تخفیف در اجاره بهاء، مستغلات شهرداری، عوارض‌های مربوط به ارزش افزوده کارخانه‌ها و هزینه‌های حفاری و آماده‌سازی تسهیلات تشویقی در نظر گرفته شده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: در این زمینه برای نحوه وصول عوارض تا 50 درصد نقدی و مابقی در پنج قسط، شروع قسط از تاریخ 10 آبان ماه در نظر گرفته شده و از اول شهریور ماه تا 20 شهریور ماه 30 درصد کاهش و از 21 شهریور تا 10 مهرماه 20 درصد کاهش به شرط پرداخت نقدی در نظر گرفته شده است.

وی این فرصت را شرایط استثنائی برشمرد و گفت: امیدواریم در این زمینه همشهریان همکاری‌های لازم را برای برخورداری از شرایط ویژه داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر