کد خبر: 1016982
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
به منظور هماهنگی بیشتر برای برگزاری هر چه بهتر هفته دفاع مقدس؛
جلسه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی به منظور هماهنگی بیشتر برای برگزاری هفته دفاع مقدس برگزار شد.
جلسه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با حضور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، به منظور هماهنگی بیشتر برای برگزاری بهتر هفته دفاع مقدس در استانداری برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک هفته دولت، به اهمیت هفته دفاع مقدس در روزهای پیش رو اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی به صورت همسو با یکدیگر در زمینه برگزاری هفته دفاع مقدس عمل کنند.
حسن گوهرپور افزود: لازم است مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن هفته دفاع مقدس به کمک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیایند.
در این جلسه مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی پایه و اساس نظام و انقلاب اسلامی ایران را مبتنی بر ارزش‌های دینی دانست و افزود: آنچه باعث شده نظام جمهوری اسلامی بعد از چهل سال همچنان قدرت نمایی کند پایبندی به همین ارزشهاست.
سید حمید موسوی ادامه داد: مسیر پر فراز و نشیبی را پیش رو داریم که تنها با اتکاء به همین روحیه خواهیم توانست از آن عبور کنیم، لذا دستگاه‌های اجرایی باید در راستای نشر و گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به این نکته که جهاد و دفاع از منظر اسلام امری مقدس تلقی می‌شود، اظهار کرد: نزدیک چهل سال پیش دشمن تهاجمی را علیه کشور آغاز کرد تا فریاد اسلام‌خواهی و انقلاب شکوهمند اسلامی را خاموش کند، اما امروز راهی که باقی مانده است راه سیدالشهداست.
حسینعلی یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است، آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس را حفظ کرده و ارزش‌های ناب آن دوره را منتشر کنیم.
گفتنی است، در این جلسه برخی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار