کد خبر: 1016963
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
فرماندار ایالت ویسکانسین آمریکا به‌دلیل بروز ناآرامی‌های اخیر در این ایالت در پی زخمی‌شدن یک مرد سیاه‌پوست بر اثر تیراندازی نیرو‌های آمریکایی اعلام حالت فوق‌العاده کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «تونی اورز» فرمانده ایالت ویسکانسین آمریکا روز سه‌شنبه فرمان اعلام حالت فوق‌العاده را به‌دلیل ادامه اعتراضات و درگیری در مناطق مختلف ایالت مزبور امضا کرد.

به‌موجب امضای این فرمان، نیرو‌های امنیتی آمریکا برای مقابله با ناآرامی‌ها و تضمین حمایت از زیرساخت‌ها و پایگاه‌های فرهنگی در خیابان‌های ویسکانسین مستقر شدند.

تونی افرز در نشست خبری عصر سه‌شنبه به‌وقت واشنگتن، خواستار پرهیز معترضان از خشونت و درگیری شد و گفت: اجازه ندهید که برخی افراد با سوءاستفاده از فضای اعتراضات باعث شوند فرصت به‌وجودآمده برای مطرح کردن درخواست مطالبات مربوط به عدالت از راه مسالمت‌آمیز، از بین برود.

پلیس ایالت ویسکانسین به‌تازگی، یک فرد آفریقایی‌تبار به‌نام «ژاکوب بلیک» را از پشت سر هدف تیراندازی قرار داد. در این حادثه که بعدازظهر روز یکشنبه در شهر «کنوشا» واقع در ایالت ویسکانسین رخ داد، ژاکوب بلیک شدیداً زخمی و راهی بیمارستان شد.

به‌رغم اعلام منع آمدوشد در شهر کنوشا، اعتراضات ساکنان این شهر علیه تیراندازی پلیس به این شهروند آفریقایی‌تبار همچنان ادامه دارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار